Aftellen naar de nieuwe voorjaarsbrochure 2

Tot 5 januari, datum waarop de nieuwe voorjaarsbrochure uitkomt,
zal ik hier elke dag een kaartje plaatsen
met iets uit de nieuwe voorjaarscatalogus én ook iets uit de Sale-A-Brationbrochure,
 want het leuke is: als je in de komende 2 maanden iets bestelt ter waarde van 60 of 120 euro,
dan mag je een leuk cadeau uitkiezen !  Dat kan een stempelset zijn, mooi papier, ...

Ik hou van bloemen,
en dit is een eerste bloemenkaartje als inspiratie.
Het dessinpapier is een SAB-cadeau,
aan de ene kant bloemenpapier,
aan de andere kant telkens een rustig motiefje in bijpassende kleuren.


Gebruikte materialen:
DSP Favored Flowers 160833 (SAB)
Fragrant Flowers stamps 160454 & dies 160459
Stylish Shapes Dies 159183
Pearl Basic Jewels 144219
Inkt Early Espresso 147114 en Calypso Coral 147101
Cardstock Petal Pink


Van de stempelset gebruikte ik nu enkel de teksten,
in de komende weken zie je de mooie bloemenstempels vast ook nog voorbij komen!

Ik gebruikte de sketch van Global Design Project.



Geniet van deze oudejaarsdag, al dan niet met oliebollen...!

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de laatste koopjes uit de najaarscatalogus
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus  2023 die 5 januari van start gaat,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday