Blij voor je

Ik kreeg vrijdag een nieuw pakketje binnen van Stampin' Up
met daarin een nieuwe bundel die vanaf 1 maart voor iedereen te verkrijgen is.
Het kriebelde natuurlijk om ermee aan de slag te gaan.
En vrijdagavond was ik onverwacht een avondje alleen thuis
toen Johan en onze jongste naar de match van Club Brugge gingen kijken.
Ik zocht een leuke sketch en maakte dit kaartje.
De bloemen zijn uitgestanst uit het mooie dessinpapier,
maar dezelfde stempel zit ook in het pakket.


Gebruikte materialen - alles van SU
Blij en Bloemrijk (Irresitible Blooms): stempels en stansen
Hello Irresistible DSP
Cardstock en inkt: Petal Pink

Binnenkort zie je nog wel meer kaartjes met deze bundel,
ik vind de zachte kleuren zo mooi,
er zijn ook nog papiertjes in groen en blauwtinten.
En hoe tof is die stans!


Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

 


Reacties

  1. Wat een mooi kaartje met die nieuwe stempels. Mooie zachte kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi.
    En wat goed gemaakt met deze sketch, die is perfect voor deze bloemen.
    Ik hou ook van deze zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren Nancy en het lijken net gestempelde bloemen. Mooi ook die strook die erachter zit. Een hele mooie kaart waar de nieuwe materialen mooi op uit komen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The flowers are beautiful - I love the colors you picked. Then the die cut for the stripe is a fabulous accent. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such pretty flowers! Lovely card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday