Hé, hoe gaat het ?

 Deze week heb ik 3 kaartjes voor jullie met de By the Bay bundel van Stampin' Up.
Wie me kent weet dat ik hou van de zee,
en deze set was natuurlijk de eerste die ik bestelde uit de nieuwe voorjaarscatalogus.

Ik hou van combineren van sets,
en dat zal je de komende dagen duidelijk zien...


Gebruikte materialen (alles van SU)
DSP By the Bay
Seaside Bay stempels en stansen
Picture This dies
Tekststempel: Hof van Eden (nu ook als SAB-cadeau!)

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration (nog tot 28 februari!),
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

 




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday