Thanks

 Wie me een beetje kent weet dat ik graag kaartjes maak ahv een schets.
Ik zag een leuke bij Freshly Made Sketches
en maakte dit kaartje:


Gebruikte materialen:
Conversation Bubbles dies & stamps
Country Gingham DSP
inkt en cardstock: Sweet Sorbet

Fijne zondag!

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration (nog tot 28 februari 2023!),
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

 




Reacties

  1. Such a fabulous look with the classic patterns and the variety of fun conversation bubbles. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday