Friends are like Seashells

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie
met de Seashells 3D-embossingfolder
en stempels uit de bijpassende set Friends are like Seashells.

Ook voor dit kaartje liet ik me door een schets inspireren.

Gebruikte materialen
DSP By the Bay
Friends are like Seashells
Seashells 3D-embossingfolder
inkt: Crumb Cake
CS: Sahara Sand
Pearl Basic Jewels


Vanavond is een belangrijk Stampin' Upmoment,
de nieuwe In Colorkleuren voor 2023-2025 worden bekendgemaakt,
we horen ook welke sets, kleuren, materialen, ... uit de catalogi
 doorgaan naar de volgende catalogus enz...
Ik zal jullie hierover in de loop van volgende week op de hoogte brengen,
want wij vertrekken vanavond op vakantie tgv Johans 60ste verjaardag...

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de lopende online-catalogi.

Bestel je deze maand bij mij voor minstens 50 euro Stampin'Up-producten,
dan krijg je de uitgebreide werkbeschrijving van de 3 funfoldkaartjes  toegestuurd.

 


Dit zijn de nieuwe Stampin' UP-producten
die vanaf 1 maart enkel online (of via mail)
te verkrijgen zijn:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday