Voor een heel fijne verjaardag - Fun Fold

 Deze week niet één product in de kijker,
maar eens 3 verschillende Funfoldkaartjes met diverse papiertjes.

Ik was jaren zo gek om papiertjes te kopen en er dan bijna niet in te durven knippen,
want... zo mooi...
Gek natuurlijk... want er komt constant prachtig papier uit.

Dus ... deze week speel ik wat met mooie papiertjes! 



Gebruikte materialen:
DSP Fancy Flora
Cardstock: Calypso Coral
Lieve Bloemenstempelset (SAB 2023)
Stylish Shape dies
Inkt: Soft Succulent, Evening Evergreen en Calypso Coral


Ik maakte dit kaartje ook met ander papier,
Ever Eden, ondertussen retired,
in combinatie met de stempels uit de set Hof van Eden/Eden
en Stitched Greenery (groene cirkel):


Je merkt,
zelfde modelletje, ander papiertje,
een totaal ander kaartje...


Van de modelletjes van deze week heb ik een uitgebreide pdf gemaakt.
Bij aankoop van 50 euro Stampin' Up-producten
krijg je die eind maart als bedankje doorgemaild.

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de lopende online-catalogi.

 


Dit zijn de nieuwe Stampin' UP-producten
die vanaf 1 maart enkel online (of via mail)
te verkrijgen zijn:

Reacties

  1. Inderdaad, zelfde model maar door de andere kleuren heel andere uitstraling..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi deze fun folds Nancy. Je laat prachtige materialen zien en ook de kleuren zijn zo mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien hoe ander papier eenzelfde soort kaart toch heel anders maakt! Het zijn prachtige kaarten Nancy!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Ik wens jou een fijne verjaardag