Happy Birthday

 Deze week laat ik jullie kennis maken met de nieuwe In Color-kleuren
(inkt en designpapier)

Voor mijn eerste kaartje liet ik me inspireren door de schets van Freshly Made Sketches.

Ik gebruikte de nieuwe kleuren Boho Blue en Wild Wheat,
in combinatie met de toffe stempelset Biggest Wish.






Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday