Happy Birthday

 Bij Cas Colours & Sketches zag ik een toffe schets,
leek me leuk om hiervoor ook de mooie bladstempel van Tropical Leaf te gebruiken.

Ik maakte dit ieniemininkaartje,
leuk om eens aan een ruiker bloemen te hangen.


Ik stempelde de bladeren met (van boven naar onder)
Lemon Lime Twist, Soft Sea Foam en Parakeet Party.
De tekst HAPPY met Granny Apple Green (een paar keer gestempeld om het goed donker te krijgen)
 en Garden Green (birthday).
Voor het rondje voor het (toekomstig) lintje gebruikte ik de parelstans uit Seaside Bay dies
het gaatje maakte ik met een gaatjespons.
Ook als je niet zoveel bij de hand hebt kan je best creatief zijn...





Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.


Reacties

  1. Beautiful following of the sketch but entries must be cards. Yours looks like a tag??? Thank you Nancy for sharing your lovely work.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the leaves you chose as an answer to the sketch also the use of various tones of greens. I'm thinking the grommet in the top left corner is so the card can also be used as a tag? Super cute idea. Thanks for joining us at CC&S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun card! what a super idea to create it to hang from a bunch of flowers - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These tropical leaves are delightful. Thank so much for playing along with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday