Ik wens jou een fijne verjaardag

 Mijn tweede kaartje deze week 
als verdere kennismaking met de nieuwe In Colors-kleuren.
Deze Copper Clay vind ik een heel bijzondere kleur,
hier heb ik het gecombineerd met Boho Blue.
De tekststempels vind ik heel mooi,
die zijn van de nieuwe Nederlandstalige set
Een Rondje Gelukwensen.


Gebruikte materialen:
2023-2025 In Color DSP en plakparels
Tekststempels en schelpjes: Een rondje gelukwensen
Cirkelpons (2 3/8")
cirkelmatlaagje: Layering Circles (ret).
zandstempel: Oceanfront


Ik liet me inspireren door deze schets:





Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.


Reacties

  1. Dit is ook een hele mooi kaart.
    Verrassende kleuren bij elkaar.
    De sketch is mooi, niet te druk, dat geeft een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty, Nancy - love your work with this set! Great color choices, and I know I'll be using those pretty shells a lot myself, lol. Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those shells...love them!! Thanks for joining the fun and playing along with our “In the Middle” sketch challenge over at Sunday Stamps!!
    -Deb Horst, DT #SSC308

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely card showcasing the new In Colors, stamps and papers! Thanks so much for joining the fun at Sunday Stamps! your card rocks the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday