For You

 Deze week heb ik voor jullie  kaartjes met een aantal basismallen van SU,
aangevuld natuurlijk met stempels en/of dessinpapier.

Ik wou zeker een kaartje maken met de weekschets van Atlantic Heart Sketch Challenges,
die paste al goed bij mijn weekthema basismallen
want in de Nested Essential Dies zitten mooie banners,
met dubbele stiksteekjes, een klein maar leuk detail.


Gebruikte materialen:
DSP Masterfully Made
Cardstock Pretty Peacock
Nested Essential Dies
Love for you dies
Gorgeously Made
houten vlinder (ret, ooit SAB) gekleurd met marker

Mooi hé dit papier, de opengewerkte tak vind ik ook heel tof.
Aan de binnenkant ook een randje van het bloemenpapier,
de scheurrandmal hoort ook bij de set Gorgeously Made.


Dit is de schets:

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Vanaf  vorige donderdag is er ene leuke actie bij Stampin' Up:
Bij aankoop van 60 euro (of een veelvoud)
ontvang je een kortingcode van 6 euro (of een veelvoud)
om in augustus te besteden.
Omdat ik in juli jarig ben,
mag je van mij nog een extra kleurrijk presentje verwachten
als je bij mij minstens voor 60 euro bestelt
(alle 12 velletjes papier uit de set Bright and Beautiful).

Wil je dat ik iets bestel voor jou,
wil je informatie over een product of over het organiseren van een workshop,
mail me dan gerust.






Reacties

  1. Wat een leuke bloemenkaart. Ik was dus nog geen volger van dit blog, dat heb ik dan maar meteen goed gemaakt. Het schiet er de laatste tijd volledig over om te knutselen en te bloggen jammer genoeg. Maar vandaag ben ik toch nog maar eens naar mijn zoldertje geteend.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The die cuts are lovely against that beautiful bright paper. Thank you so much for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the background and that emerald leaf die! Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the background paper and the pops with the green are great, very pretty card! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very pretty card, thank you so much for sharing it with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge. Good luck!

    Alicia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the look you created.... like a beautiful garden. Thanks for sharing at Atlantic Hearts.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday