For you

 Ik werk graag met schetsen,
vandaag een combi van een schetschallenge met een kleurenchallenge:

Gebruikte materialen:
DSP By the Bay(ret)
CS Soft Suede (ret), Very Vanilla en Crumb Cake
Radiating Stitches Dies (online aanbod)
Love for you dies
Beauty of the deep (st. & dies)
Banner: Nested Essential Dies
Vogeltjes: Waves of Inspiration
lint uit de By the Bay Bundel
lint  160448

  

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Vanaf  vorige donderdag is er ene leuke actie bij Stampin' Up:
Bij aankoop van 60 euro (of een veelvoud)
ontvang je een kortingcode van 6 euro (of een veelvoud)
om in augustus te besteden.
Omdat ik in juli jarig ben,
mag je van mij nog een extra kleurrijk presentje verwachten
als je bij mij minstens voor 60 euro bestelt
(alle 12 velletjes papier uit de set Bright and Beautiful).

Wil je dat ik iets bestel voor jou,
wil je informatie over een product of over het organiseren van een workshop,
mail me dan gerust.












Reacties

  1. Mooi.
    De combinatie van kleuren vind ik mooi.
    De sketch is leuk zeg, ik heb dat ik hoor, ze helpen mij altijd goed op weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die kleuren en een leuke sketch.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a very pretty card! Gorgeous details in the die cut panel and lovely elements. (The sketch has lots of bits!) Thank you so much for joining the challenge at Atlantic Hearts Sketch Challenge. Hope to see you again next week Nancy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely card. I love how you used our sketch. Thanks for sharing with Atlantic Hearts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the blue and brown colour scheme. Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the beachy feel of the card, so soft and pretty! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. such a pretty card. thank you for sharing with us at Atlantic Hearts sketch challenge. I am such a big fan of all your die cuts! good luck!

    Alicia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is so pretty! thanks for playing along with the Color Throwdown Challenge! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday