You make my heart buzz

Zaterdag volgde ik On Stage@Home,
een evenement van Stampin' Up! voor demo's.

Gezellig thuis achter de computer, nieuwe sokken aan, ha ha...

  

(Die sokken zaten ook in het pakket dat we toegestuurd kregen...)

We kregen heel wat info, waaronder een vooruitblik naar de nieuwe voorjaarscatalogus,
de Sale A Brationgeschenkjes die je in januari en februari kan verdienen,
en er was ook een workshop met een nieuwe set die in de voorjaarscatalogus komt,
Bee Mine,
heel leuk voor Valentijn, voor verjaardagen, ...

Deze 2 kaartjes maakten we :


Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe najaarscatalogus
en ook de catalogus van de Nederlandstalige sets.

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen,
dan kan je je aanmelden via de knop hiernaast links.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday