Hoera 70 !

Nog een verjaardagskaartje met de Latte Loveset.
Valt het op dat ik die wel héél erg leuk vind?
Ook deze kaart is een mix van nieuw (Online Only) 
en oud, deze basisset met toffe rechthoeken gaat in april ook uit het assortiment. 

Gebruikte materialen:
DSP A Little Latte 163453
Hoera: Warm Welkom 161848
Cirkels: Spotlight on Nature dies 163580
Latte Love dies 163460
Rechthoek: Scalloped Contours Dies 155560    -   uitloop vanaf 9 april : -20 %
Alphabet à la Mode 160750
Foam Adhesive Sheets 152814  

De binnenkant:

Ik liet me inspireren door deze schets:



 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.




Binnenkort lopen de catalogi ten einde, 
vanaf 9 april start de uitverkoop van de producten die het assortiment verlaten,
en dat zijn er heel wat, ook sommige van mijn favorieten,
de meeste met korting die kan oplopen tot 60 % korting,
bijna al het papier dat in de uitloop komt bijvoorbeeld krijgt 40 % korting.
De lijsten van de uitverkoop voorjaarscatalogus vind je hier.
Die van de jaarcatalogus vind je hier.
(Let wel: kleine druk... 
maar heb je vragen over bepaalde zaken die op je verlanglijstje staan,
geef me gerust een seintje via mail).




Vanaf mei kan je deze doorbladeren: 


Reacties

  1. Hoi Nancy, zojuist je mooie bloemenkaart uit de bus gehaald, dank je wel! Ik blog nog maar af en toe en weet dat ik daardoor heel wat mis - zoals deze leukerd - maar er zijn nu eenmaal andere prioriteiten hier.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful coffee themed card using the sketch as inspiration. Thanks for sharing this over at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card and the recipient will love also! Thanks for sharing with us over at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nancy, love the little cups you added! Thanks so much for joining us at TSOT!
    -- Dalis
    https://www.instagram.com/stamprgrl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the dimension in your card and that scalloped frame perfect. Thanks for sharing your pretty card with us at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday