This one is on me

Van donderdag tot vandaag zaterdag is het On Stage in Rotterdam,
dat is een evenement voor Stampin' Up!-demo's.
Ik ga er voor het eerst naartoe,
ben heel benieuwd om nieuwe mensen te leren kennen,
we krijgen ook al de nieuwe jaarcatalogus en de nieuwe In Colors te zien...

Op Stampin' Up!-evenementen is het de gewoonte om te swappen.
Je maakt een aantal kaartfrontjes of cadeautjes en wisselt die uit met andere demo's,
zo doe je heel wat inspiratie op van mekaar natuurlijk!

Dit is wat ik maakte:

Ik was geïnspireerd door het nieuwe papier A little Latte en de stempels en stansen Latte Love.
Ik maakte kleine kaartjes met daarin - toepasselijk - een pakje oploskoffie.

Hoe heb ik die gemaakt:
Uit een A4 Basic White Cardstock sneed ik 4 stroken van 7 cm breed.
De stroken rilde ik op 12/13 en 25 cm.
Op de strook van 4 cm kwam een reepje papier met het hartjesmotief,
en de stempel 'This one is on me'.
Die strook plakte ik aan de randjes dicht zodat je een kleine pocket bekomt.  
Hier kan dan de oploskoffie in.

Op de voorkant 2 cirkels gestanst uit dessinpapier,,
daaroverheen een strookje ruitjespapier,
deed me wat aan een tafelnapje denken.
Een toffe tekststempel er op en verhoogd opgeplakt een uitgestanst kopje.
Nog een vlekkenstempel in de kleur van het kopje en een paar pareltjes ter afwerking.
Hier zie je er een paar op de foto.

Gebruikte materialen:
CS Basic White: 
DSP A little Latte   163453
Latte Love dies   163460
Latte Love stamps   163455
Circle Punches 2” & 1 ¾”
Timeless Arrangements dies 161525
Inkt: Early Espresso
Lost Lagoon, Lemon Lolly of Calypso Coral
Champagne Iridecent dots   162824

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.






Reacties

  1. Wat leuk, Nancy. Veel plezier en je kaartjes zijn echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat leuk bedacht.
    Het ziet er heel gezellig uit.
    Veel plezier!! (Gehad?)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday