Gebruik ook je oudere SU-spulletjes! # 1

 Voortaan probeer ik hier ook regelmatig een kaartje te plaatsen met oudere spulletjes,
al zijn die misschien retired, ze blijven mooi,
en jammer als die gewoon in de kast zouden blijven staan of liggen..
Ik hou ervan om verschillende sets te combineren,
en dat is ook wat ik deed voor dit kaartje. 


Gebruikte materialen:
DSP Softly Stippled (SAB 2024)
Stempel In the Moment (ret.)
ingekleurd met Stampin' Blends
Bedrukt Vellum (ret)
Plakparels (SAB 2024)
Cirkel, vierkant en kleine banner: Stylish Shapes dies 159183
Grote Banner: Nested Essentials dies 161597
Koffiekopjes : Latte Love dies
Cardstock: Basic White en Lost Lagoon
Inkt: Early Espresso en Lost Lagoon
Witte twine

Ik maakte deze kaart op basis van een schets (meer info over het ontstaan van deze kaart vind je hier),
ik had een lange banner nodig,
dus maar één van de 'truken van de foor' gebruikt, zoals wij dat hier in West-Vlaanderen zeggen,
ik heb de grootste banner uit mijn bannerset gebruikt,
en dan doormidden gesneden en zo verwerkt, dat lukte goed met deze schets,
en zo heb ik toch een mooi randje aan mijn banner,
wat net iets extra geeft tov een handgeknipte banner...

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Vanaf vandaag zijn de nieuwe producten uit de jaarcatalogus 2024-2025 beschikbaar.
Zin om in de digitale catalogus te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net



In mei is er ook een heel toffe instapactie.
Zin om in te stappen, dan is dit wel een heel toffe aanbieding:
je kiest zoals gewoonlijk het startpakket ter waarde van 175 euro waarvoor je 129 euro betaalt,
je betaalt geen verzendkosten
én
je krijgt er een pakket met In Colors 2024-2026-producten bij ter waarde van 100 euro!

Wil je er meer over weten, stuur me gerust een berichtje!





Reacties

  1. Ik vind vooral de kleuren héél mooi met elkaar combineren.
    En wat een leuk plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !