Workshop werken met stencils en blendingbrushes # 4

 Voor deze voorbeeldkaartjes met de set Enduring Beauty
deed ik iets 'gewaagd'...
Ik knipte de gekleurde bloemenset in stukken...

Waarom niet?  Eens wat anders toch?


De tekststempels zijn van de stempelset Fantastische Felicitaties 164513,
gestempeld met Summer Splash.

Het afgeknipte deel heb ik aan de binnenkant gebruikt:

Mijn tweede 'verknipt' kaartje:


Dit tweede kaartje is in bijna dezelfde kleuren, 
ik emboste een achtergrond met één van de 3 mallen basisstructuur 161598 (Online Only)
dit knipte ik in 3 horizontalestroken,
de bloem knipte ik ook in 2 delen, plakte die op de kaart.
De tekststempel is uit een SAB-set Wensen uit het hart, 
uitgeponst met de Heartfelt Hexagon 162888.
(Voor het matlaagje: stans nog een zeshoek uit gekleurd cardstock, 
knip deze in 2 en plak met wat afstand van mekaar onder de tekst)

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net





Reacties

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !