Happy Birthday

Hier ben ik nog eens met een kaartje,
ik probeer jullie deze week weer wat kaartjes te tonen
met het mooie dessinpapier van Stampin' Up! in de hoofdrol,
en op heel wat dessinpapier uit de jaarcatalogus krijg je deze maand 15 % korting,
mooi meegenomen toch?!

Deze week stond mijn hoofd niet zo naar kaartjes maken,
mijn pa is weer gehospitaliseerd, 4de keer in nog geen 2 maanden tijd,
maar gisteren heb ik me aan mijn knutseltafel geparkeerd met een aantal kaartschetsen,
vaak geeft me dat wel wat inspiratie
en ik heb toch een paar kaartjes gemaakt die ik in de komende week dus met jullie zal delen.


Voor dit kaartje liet ik me inspireren door deze schets,
heel eenvoudig,
alle aandacht naar het kleurrijke papier,
ik werd er zowaar vrolijk van!
Gebruikte materialen:
DSP  Full of Life 163357
CS Basis White
Stempels: Labeled with love 163564
Heartfelt hexagon punch  162888

inkt Shy Shamrock
lint met regenboogglans 163299

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

Vanaf 6 augustus tot 31 augustus is er weer een kortingactie bij Stampin' Up!


Deze korting geldt op volgend papier uit de jaarcatalogus:





Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Reacties

  1. I love the happy colors in your design! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, de achtergrond.
    Heel vrolijk inderdaad.
    Fijn dat en sketch je op weg helpt, even je hoofd verzetten na alle zorgen om je vader.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty card! I just love all the different colours! So fun! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !