Happy Birthday

 Vandaag is er een Facebookhop van het SU-perteam,
er start namelijk een nieuwe maandchallenge,
het thema is deze keer: maak een easelkaart.

Ik zag een leuk modelletje op FB voor een Triple Easelcard,
en maakte deze verjaardagskaart:


Zo ziet de kaart er dichtgevouwen uit
en als je de kaart uitvouwt en rechtzet krijg je dit:

Om de tekst niet op de achterkant van één van de easelgedeeltes te moeten schrijven,
heb ik van het grootste kaartdeel een pocket gemaakt,
hier heb ik een bosje lavendel op gestempeld.



Hier zie je nog eens mooi de 3 easelgedeeltjes,
vooraan een verhoogde boord zodat het eerste deel ook mooi rechtop staat.

Je liet me inspireren door een filmpje van Lisa Stamp Studio van Lisa Stamp Studio.

Gebruikte materialen
CS Hightland Heather en Basic Beige
DSP Perennial Lavender 162593
Painted Lavender dies 162596
Painted Lavender stempels 162594
Mini Alphabet dies 162934
Alphabet à la Mode 160750
Inkt: Gorgeous Grape en Shadesd Spruce
Lint met regenboogglans 163299
Purple Fine Shimmer gems 162611

Een perfect kaartje voor de Lavendelchallenge bij Nicolette en Caroline
(
2 Sisters on the blog : Challenge #89)

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod
 (nu al te bekijken, vanaf 4 september te bestellen)



Reacties

  1. Mooie gemaakt Nancy!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !