Stempelschatten Bloghop : Echte schoonheid zit van binnen

 We zijn de 2de maandag van de maand,
tijd voor een nieuwe Stempelschatten-Bloghop van Nederlandstalige Stampin' Up-demo's.

Thema deze maand : Echte schoonheid zit van binnen.

Met de Stempelschattenbloghop willen we Stempels in de kijker zetten
die je niet zo vaak (meer) ziet en die volgens ons wat meer aandacht verdienen...

Ik koos voor de set Garden Meadow, ik vind deze Online Only-set zo veelzijdig,
mooie stempels - 162736 - om in te kleuren,
en een leuke variatie aan teksten voor diverse gelegenheden...
(én handig met de bijpassende stansen - 162740 -waar ook wat toffe extra's bij zitten).

Bedoeling van de hop was om een kaart te maken met de schoonheid van binnen,
ik maakte een eenvoudige pop-up,
maar met de mooie boogvorm vind ik het wel een leuk effect hebben...


Een mand en kruiwagen vol bloemen voor de jarige tuinier...
Ik stempelde met Pebbled Path en kleurde in met Stampin' Blends.

Zo maakte ik de pop-up:
een strook cardstock van 6,5 cm hoog en 12 cm lang,
gerild op 3 cm, 5 cm, 8 cm en 10 cm.
Omvouwen tot een balkje, de strook van 2 cm plakken onder de zijkant van 3 cm.
Ik heb deze balk enkel op het dessinpapier vastgeplakt,
je kan het ook vastplakken aan de zijkant/voorkant van de kaart,
maar dan kan je de kaart niet meer platvouwen,
en dan vind ik het moeilijker om iets in de kaart te schrijven...

En dit is de voorkant van de kaart:

Ik combineerde de stempels met het dessinpapier Meandering Meadows (162735),
het strookje dat ik vooraan afknipte van het dessinpapier,
gebruikte ik aan de binnenkant op de schrijfstrook,
en hierop plaatste ik dan de bloemenmand.

Hop je ook naar de andere demo's ?
Ik ben alvast benieuwd naar al het moois binnenin de kaarten...
Dit zijn de deelnemers:
HIER KOMT DE CARROUSSEL

Blog Hop Index


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Er lopen momenteel een paar interessante acties:




Zin om in de digitale catalogi te bladeren?
Klik op de afbeeldingen hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod








Reacties

  1. Prachtig! Die boogvorm geeft een heel apart effect. Erg leuk! En prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pop up kaart. Ik hou ervan als er veel diepte in een kaart zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit geworden. De binnenkant is echt heel mooi! Dit zal zeker een verrassing zijn voor de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee!
    Ik vind je kaart prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi; prachtig die binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !