Kleurenkaartenteam # 2022/11: Nachtblauw en neongroen

 Deze 3 kaartjes maakte ik voor het Kleurenkaartenteam,
2 vastgelegde kleurtjes, eventueel aan te vullen met wit en/of zwart.
Deze maand nachtblauw met neongroen,
in SU-kleuren: Starry Sky en Parakeet Party...

Ik gebruikte weer de stempels en snijmallen van de Splendid Daysuite 
en maakte hiermee 2 kaartjes :

Hier zie je duidelijk het leuke van deze stempelset: 
de volle blaadjes zijn niet gelijk aan de outline-stempel,
wat voor een tof resultaat zorgt.


Gebruikte materialen:
Parakeet Party en Starry Sky
DSP : In Color 2022-2024 + glimmer paper en cardstock
Splendid Thoughts
Splendid Stems Dies
Fijne verjaardag - SAB Speciale Momenten
Vlinder: Brilliant WIngs Dies
Tafelrandje: Painted Labels Dies
Cirkes:: Stylish Shape Dies


Voor deze kaart gebruikte ik een retired set,
zo'n toffe bloemenstempel!


Gebruikte materialen:
HB: Biggest Wish
Bloem: In symmetrie (retired)

Voor wie de plantenset ook zo leuk vindt:
de set splendid thoughts, de bijpassende stansen en alle andere bijpassende producten
zijn vanaf morgen te koop met een korting van maar liefst  60 %.
En er zijn ook nog heel wat andere producten uit de najaarscatalogus - 
in de aanbieding
Zo lang de voorraad strekt...
Ik doe morgen snel een bestelling want er zijn nog wat leuke setjes die op mijn verlanglijstje staan...


Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de aanbiedingen uit de najaarscatalogus
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday