SUper Stamptastisch

 Vanaf 4 oktober 2022 is Stampin' Up er nu ook in België.
Hoe leuk is dat!
Geen ritjes meer om spulletjes over de grens op te halen...
Ik heb dan ook niet lang getwijfeld om in te stappen als demo.

Op dit nieuwe blog probeer ik vanaf nu regelmatig nieuwe creaties te tonen
met de leuke materialen van Stampin' Up.

Als starterspakket koos ik o.a. voor de Splendid Day Suite (159681) en de Stylish Shapes (159183).

Hiermee maakte ik deze eenvoudige verjaardagskaartjes voor 2 jarige nichtjes:



Gebruikte materialen:
Stylish shapes 159183
Spendid Thoughts 159668   -   Splendid Stems Dies 159676   -   DSP Splendid Day 159666
Oeps te laat : retired set Recht uit het hart   -   Fijne verjaardag: SAB-geschenk 2022

Ik vind deze Splendid Day-set zo leuk !
Het dessinpapier is aan de ene kant glanzend, aan de andere kant een mat dessin.

En wat helemaal te gek is,
vanaf donderdag gaat deze set - net als heel wat andere producten uit de najaarscatalogus
in de aanbieding:
alles van de Splendid Day suite is dan aan -60 % te koop ...
Zo lang de voorraad strekt...


Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de aanbiedingen uit de najaarscatalogus
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com


Reacties

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe job als SU consulente Nancy en je laat al meteen twee mooie kaarten zien. Ik heb me meteen als volger gemeld. Veel succes vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik dan en ik ga ook volger worden.
    Heel veel succes met je nieuwe uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Nancy, veel succes en plezier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes Nancy en natuurlijk volg ik jou ook hier! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog twee mooie kaarten met dit prachtige dp. Heel veel succes als demo.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je Demo bent geworden. Als een van de eersten in Belgie, dus?
    Je kaarten zijn prachtig Nancy!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday