Een magische kerst

 Vandaag 2 kerstkaartjes, zelfde papier, zelfde mallensets, ...
vandaar dat ze samen op de foto mochten...


Met de Picture This Dies stanste ik de cirkels/rechthoeken
uit het dessinpapier Painted Christmas (nu in de uitverkoop!).  
Daarachter kwam een ander vel uit het dessinpapier.

De takjes, besjes en denappels (Christmas Season) stempelde ik op wit papier
en stanste ik uit met de bijpassende dies (Seasonal Label Dies).
Ik stempelde een aantal sparappels onmiddellijk op het papier,
een aantal stempelde ik eerst op een kladje en dan pas op het papier (lrechtse kaart),
die vond ik uiteindelijk het mooist...
De tekststempel komt uit de toffe Nederlandstalige set
Fantastische Feestdagen.

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de aanbiedingen uit de najaarscatalogus
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Misschien is volgende aanbieding wel interessant voor jou ?
Enkel vandaag :
gratis verzending bij een bestelling vanaf 75 euro.
(een besparing van 7,95 euro !)
Wil je iets bestellen?  Stuur me dan een mailtje voor 18 uur,
ik doe morgenavond de bestelling voor je,
en alles wordt dan netjes en gratis bij je thuis bezorgd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday