Elk nieuw jaar is een nieuw begin

 Vandaag een eenvoudig nieuwjaarskaartje,
maar toch feestelijk dankzij het mooie dessinpapier!


Werkwijze voor de kaart:
Basiskaart is 1/2 A4 (10,5 bij 29,7), vouw de kaart in 2.
Snijd van de voorkant de helft af.
Snijd van het afgeknipte deel een vierkant van 7,4 bij 7,4.
Plak op de rechterbinnenkant en het voorste deel dessinpapier,
op het vierkant plak je een ander dessinpapiertje.
Dit vierkant plak je op de voorkant van de kaart voor de helft op.


Voor de binnenkant snijd je uit een ander kleur cardstock een vierkant van 7 bij 7,
uit wit cardstock een vierkant van 6,6 bij 6,6.
Stempel op het witte vierkant een tekststempel.
Plak in het midden van de kaart.

Mijn truukje:
ik leg de kaart met de voorkant op tafel,
ik leg het gestempelde vierkant hier ondersteboven op
en vouw dan de kaart dicht.
Zo plakt het vierkant aan de binnenkant netjes onder het andere
zonder tig keer te moeten afmeten...     ;-)

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de aanbiedingen uit de najaarscatalogus
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe catalogus voor 2023 die 5 januari van start gaat,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.

Reacties

  1. Wat leuk! Dankjewel voor de beschrijving en de handige tip!
    Fijne kerst in jullie huisje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday