Ideetjes met dessinpapier

 Ik ben vast niet de enige die zich laat verleiden om dessinpapier te kopen
en er dan bij wijze van spreken de schaar niet in durf te zetten...

Zonde natuurlijk, want mooi papier hoort niet in de kast,
echt niet...
(ha, tegen wie zeg ik het 😉)

Hier een paar ideetjes:

Met de stylish shape dies kan je vierkantjes uit verschillende groottes uitstansen
en er een compositie mee maken.
Het mooie dessinpapier is uit de bundel Texture chic,
deels kerst, deels zomers, goed voor het jaar rond dus...
Maar nu is het bijna kerst natuurlijk !

Hier werkte ik op een Texture Chic Memory & Morebasiskaart
(er zijn ook bijpassende enveloppes bij!).


Voor de achtergrond van deze kaart stempelde ik stipjes uit de set Oceanfront
en script uit Ranunculus Romantic
in Pool Party en Soft Succulent
Naast de sneeuwvlokken uit de set Chic dies
gebruikte ik ook vlokken uit een retired set, Christmas Layers dies,
want die blijven ook mooi natuurlijk!
De teksttempel komt uit de sets Tjokvol Kerst (ret.) (Evening Evergreen)

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de aanbiedingen uit de najaarscatalogus
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com


Reacties

  1. Twee prachtige kaarten, wat een goed idee om mooi dp te gebruiken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ideetjes laat je zien!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ideeën Nancy en je hebt mooie kaarten gemaakt met die mooie spulletjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday