Aftellen naar de nieuwe voorjaarsbrochure 4

 Tot 5 januari, datum waarop de nieuwe voorjaarsbrochure uitkomt,
zal ik hier elke dag een kaartje plaatsen
met iets uit de nieuwe voorjaarscatalogus én ook iets uit de Sale-A-Brationbrochure,
 want het leuke is: als je in de komende 2 maanden iets bestelt ter waarde van 60 of 120 euro,
dan mag je een leuk cadeau uitkiezen !  Dat kan een stempelset zijn, mooi papier, ... 

Laat je inspireren!


Voor deze reeks snel-klaartjes koos ik het papier Dandy Designs,
een set met maar liefst 48 bladen
(12 verschillende, dubbelzijdig bedrukt, 30,5/30,5 cm)
die je gratis kan krijgen bij aankoop van 120 euro Stampin'Up-spulletjes,
uit de nieuwe voorjaarscatalogus of uit de jaarcatalogus.

 

Zelfde opbouw, andere papiertjes uit dezelfde set,
en je hebt onmiddellijk een heel ander effect.

De tekststempels zijn een toffe nieuwe set, Something Fancy,
in het Nederlands Echt iets bijzonders,
met bijpassende frames-stansjes.


Gebruikte materialen:
DSP Dandy Designs 160836 (SAB)
Stylish shapes dies 159183
Tekststempel Echt iets bijzonders 161850
Something Fancy dies 160424
Inkt: Calypso Coral, Granny Apple Green en Balmy Blue
Polished dots 158134 (sale)
Fine Sparkle adhesive backed gems 159967 (sale)
Blue adhesive backed gems 153547 (sale)

De sketch vond ik hier.

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de laatste koopjes uit de najaarscatalogus
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023 die 5 januari van start gaat,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.

Reacties

  1. Zo'n kaart met daarop een tekst in de hoofdrol vind ik altijd erg leuk.
    Leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !