Thanks

Ik zag een leuke schets bij Atlantic Heart Sketch Challenges
en maakte dit kaartje:


 Ik hoop dat ik jullie niet verveel met mijn kaartjes met de Frangrant Flowers...
Deze keer gebruikte ik eens niet het bijhorende dessinpapier...
Ik stempelde de bloemen in Evening Evergreen en Soft Succulent
en stanste die uit - ik kan niet zo netjes knippen ;-) 
Wat blaadjes van de Spendid Stems Dies er onder verwerkt
en geschikt op een doily. 
Onder de doily: dessinpapier in Soft Succulent,
bedrukt vellum en daarbovenop een gekleurd stukje vellum.

Gebruikte materialen
DSP: In Color 2021-2023 (155641)
Graceful Glass Vellum (ret.)
groene vellum (voorraadkast)
Fragrant Flowers dies (160459)
Fragrant Flowers (160454)
Spendid Stems dies (ret)
Doily (ret.)


Crealieve groetjes

Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Morgen doe ik een bestelling.
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

- - 

 

Reacties

  1. Very pretty monochromatic card! Thank you for sharing at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is full of lovely layers! Lovely valentine card! Thanks for sharing your fabulous card with Atlantic Hearts sketch Challenge. Please join us again soon!
    :) Marie
    AHSC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met de 2 soorten vellum
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !