Sending a little message

 Toen ik onlangs wat nieuwe spulletjes bestelde van SU,
stond deze leuke set 'Love Cats' hoog op mijn verlanglijstje.  Zo lief...

Ik bestelde de set 's namiddags,
's avonds lag onze kat Figaro helemaal doorweekt aan de achterdeur,
achterpootjes verlamd, hij had zich nog tot aan ons huis gesleept,
helaas moest de dierenarts hem laten inslapen...

Met de stempelset maakte ik al 3 kaartjes, ééntje met elke kattenstempel.
Ik toon ze hier in de komende dagen.


Gebruikte materialen, alles van SU
Love Cats
DSP Country Gingham
DSP Glimmer paper In Color 2022-2024
Layering Circles
Tekststempel: Bottled Happiness
Stipjesstempel: Quiet Meadow
Timeworntype embossingfolder
Sweet Sorbet

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

 

Reacties

  1. Wat een lief kaartje, ik ben zeer bemoeid maar de rest.
    Wat een leuke kat is dit.
    Heel verdrietig nieuws over jullie eigen kat, wat zullen jullie hem missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje, mooi gedaan. Fijn dat Figaro nog thuis is kunnen komen. Ik ben al benieuwd naar de andere 2 kaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday