Fijne verjaardag

 Ook vandaag weer een kaartje met de bundel Nature's Print.

Ik zag een leuke schets voorbijkomen en ben daarmee aan de slag gegaan.

Voor de achtergrond gebruikte ik de 3D-embossingfolder Ferns.
Het middengedeelte stanste ik uit met de Scalloped Contour dies 
en daarop stempelde ik in een verschillende kleuren een paar takjes uit de set.
De tekststempel komt uit een vroegere SAB-set Speciale Momenten,
en die stempelde ik met Pacific Point op een strookje dessinpapier.


Voor de achtergrond gebruikte ik de 3D-embossingfolder Ferns.
Het middengedeelte stanste ik uit met de Scalloped Contour dies 
en daarop stempelde ik in een verschillende kleuren een paar takjes uit de set.
De tekststempel komt uit een vroegere SAB-set Speciale Momenten,
en die stempelde ik met Pacific Point op een strookje dessinpapier.


Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de lopende online-catalogi.

Bestel je deze maand bij mij voor minstens 50 euro Stampin'Up-producten,
dan krijg je de uitgebreide werkbeschrijving van de 3 funfoldkaartjes van de voorbije week toegestuurd.

 


Dit zijn de nieuwe Stampin' UP-producten
die vanaf 1 maart enkel online (of via mail)
te verkrijgen zijn:



Reacties

  1. The mix of embossed ferns and stamped branches is really quite lovely! I really love the pops of blue and the angled cut of the sentiment panel. Thank you so much for joining us at Sunday Stamps and I hope you'll come back soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful!! Thanks for joining the fun and playing along with our sketch challenge @ Sunday Stamps!! Those ferns look great in our sketch! -Deb Horst, DT #SSC304

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, SO lovely! What a great idea to float this delicate panel of stems over that emboss, looks spectacular, and perfect colors! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday