Happy Day

 Vandaag ben ik er met een derde kaartje in de reeks met de bundel Nature's print. 
Mijn kaartje was al een tijdje klaar, maar stond nog niet op de foto.
Vorige week plots ziek gevallen, vandaar de latere post...


Eén van mijn favoriete kaartmodelletjes...

Gebruikte materialen:
CS: Granite Gray
DSP Sun Prints
Nature's prints stamps
Natural print dies
tekststempel Happiness Abounds
Kleine tekststempel: Banner Banter (ret.)
Meadow Dies

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de lopende online-catalogi.

Bestel je deze maand bij mij voor minstens 50 euro Stampin'Up-producten,
dan krijg je de uitgebreide werkbeschrijving van de 3 funfoldkaartjes  toegestuurd.

 


Dit zijn de nieuwe Stampin' UP-producten
die vanaf 1 maart enkel online (of via mail)
te verkrijgen zijn:







Reacties

  1. Leuk modelletje en een erg mooie kaart, Nancy.
    Hopelijk ben je weer helemaal hersteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk gaat het weer beter met je Nancy? Je kaart is een plaatje, tof model en mooie materialen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model.
    Heel mooi, het is net een kunst werkje.
    Oh jee, ineens ziek?
    Ik hoop dat je snel weer opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Ik wens jou een fijne verjaardag

Happy Birthday