Hoera, je bent jarig - Fun Fold

Zoals beloofd heb ik vandaag weer een eenvoudige funfoldkaart voor jullie
met mooi dessinpapier van Stampin' Up.

Dit kaartje is met papiertjes uit de set Hello Irresistible,
zo mooi die zachte kleuren...


Gebruikte materialen
DSP Hello Irresistible
Blij en Bloemrijk (Irresistible Blooms) : stempels en stansen
Cardstock en inkt: Flirty Flamingo
Loose Frosted Dots

Van de modelletjes van deze week heb ik een uitgebreide pdf gemaakt.
Bij aankoop van 50 euro Stampin' Up-producten
krijg je die eind maart als bedankje doorgemaild.

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de lopende online-catalogi.

 


Dit zijn de nieuwe Stampin' UP-producten
die vanaf 1 maart enkel online (of via mail)
te verkrijgen zijn:

Reacties

  1. Heel leuk model en zo handig dat er aan de binnenkant genoeg ruimte is om te schrijven.
    Mooie stempels hoor.
    De kleuren passen al helemaal bij het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Ik wens jou een fijne verjaardag

Happy Birthday