Hoera, je bent jarig!

 Deze week heb ik een paar kaartjes voor jullie met de bundel Blij en bloemrijk (Hello Irresistible).
Deze bundel is vanaf 1 maart verkrijgbaar bij Stampin' Up, 
los van de voorjaars- of jaarcatalogus.

Mijn eerste kaartje maakte ik op basis van een toffe schets die ik online vond,
de kleuren van het papier passen mooi
bij de Facebookchallenge van Het Su-per Team! Challenge Pagina.  
Elke maand organiseren Yvonne en haar team (waar ik deel van mag uitmaken) een challenge,
deze keer een kleurenchallenge.
Dit is mijn kaartje voor de challenge:

Gebruikte materialen:
Hello Irresistible DSP
Cardstock Wit en Pretty Peacock
Blij en Bloemrijk (Irresitable Blooms)
stempels en stansen
Stylish Shape dies
Loose frosted dots


De inspiratie-kleurenkaart:




Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de lopende online-catalogi.

 


Dit zijn de nieuwe Stampin' UP-producten
die vanaf vandaag enkel online (of via mail)
te verkrijgen zijn:


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday