For You

 Ook vandaag weer een kaartje met allemaal uitloopproducten,
de meeste nu nog verkrijgbaar, sommige met enorme kortingen,
de stempelset Ranunculus Romance die ik bij dit kaartje gebruikte bijvoorbeeld
 kan je nu met 60 % korting kopen...

Een eenvoudige voorkant,
zonde om dit mooie papier (Fancy Flora) te bedekken toch...



De 'Hello' is al een heel oudje, maar blijf ik mooi vinden.

De binnenkant van de kaart:



Op de flapjes stempelde ik met stempels uit de Ranunculus Romance-set
in de uitlopende In Color-kleuren Soft Succulent en Evening Evergreen.
De gestanste For You komt uit de set Love for You, die blijft in de nieuwe catalogus,
maar nu heb je nog 10 % bundelkorting als je de stempels en stansen samen koopt.


Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de uitlopende online-catalogi.
Vanaf 2 mei kan je de nieuwe jaarcatalogus ook online bekijken.

 


Reacties

  1. mooie, geslaagde kaart heb je hier
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor.
    De hello is héél fijntjes en dus ook chique.
    Leuk, de verrassing aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday