Hoera

                    Vandaag weer een kaartje met producten die binnenkort 'met pensioen gaan',
retired, zoals ze bij Stampin' Up zeggen...
Ik combineer van alles door mekaar, wat ik eigenlijk het liefste doe.


De blaadjesstempel is een rubberstempel,
ik gebruikte 3 kleuren groene inkt (Pear Pizzazz, Soft Succulent en Evening Evergreen
en een heel klein beetje paars)
die ik met een dauber aanbracht op de stempel.

Gebruikte materialen: (alles van SU)
Blaadjes: Hof van Eden
Stitched greenery die
Eden dies
Layering circles dies
Sentimenten (ret.)

Voor dit kaartje liet ik me inspireren door deze schets:


Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de  voorjaarscatalogus 2023 of binnenkort de nieuwe jaarcatalogus
die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de uitlopende online-catalogi.

 



Reacties

  1. Ik had de sketch al eerder gezien en dacht het nu al meteen te herkennen en ik had gelijk.
    Leuke kaart maakte je met de "retired" producten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de sketch al eerder gezien en dacht het nu al meteen te herkennen en ik had gelijk.
    Leuke kaart maakte je met de "retired" producten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully created, love that background too!!
    Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
    Diane SS DT
    {Nellies Nest}
    {Sketch Saturday}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday