I'm thinking of you

 Bij Stampin' Up is het een bijzondere periode voor het moment,
op 29 maart werden de nieuwe kleuren bekend,
niet alleeen de jaarlijkse nieuwe In Colors :


maar er is ook een hele 'color-refresh':

Daarnaast lopen zowel de voorjaarscatalogus als de jaarcatalogus deze maand op hun eind,
waardoor sommige sets met een grote korting te koop zijn.

Heb je nog een en ander op je verlanglijstje?  Bestel dan snel,
want van alle uitloopartikelen is het 'op is op' !
Je vindt de uitloopartikelen hier.

In de komende weken show ik hier wat kaartjes met producten die binnenkort 'met pensioen gaan',
retired, zoals ze bij SU zeggen...
Ik combineer van alles door mekaar, wat ik eigenlijk het liefste doe.
Ik heb ook een paar nieuwe sets besteld, als die binnenkomen ga ik daar natuurlijk ook zo snel mogelijk mee aan de slag!


Vandaag een monochroom kaartje,
met 2 sets die er uit gaan, Butterfly Brilliance en Watercolor Shapes
in de kleur mint macaron,
één van mijn lievelingskleuren, die helaas verdwijnt...
De tekst is uit de set Art Gallery, ook die gaat er uit.

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de  voorjaarscatalogus 2023 of binnenkort de nieuwe jaarcatalogus
die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de uitlopende online-catalogi.

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday