Kleurenkaartenteam #2024/04 : Lila en mauve

Vandaag is het Kleurenkaartenteamdag,
een dag waarbij in Vlaams en Nederlands blogland heel wat kaartjes verschijnen
met 2 kleuren in de hoofdrol (evt. aangevuld met wit/zwart...)
Alle info over deze leuke uitdaging vind je bij Martina, bezieler van het Kleurenkaartenteam.

Deze maand is dat lila en mauve.
Ik maakte 2 kaartjes met een aantal bijna-retired materialen van Stampin' Up,
aangevuld met nieuwe producten die vanaf 2 mei verkrijgbaar zijn.
Als demo heb ik het geluk dat ik al kan pre-orderen,
zo kon ik de nieuwe kleur Moody Mauve gebruiken voor deze kaartjes...


Deze Conversation Bubbles gaan er helaas uit,
maar die ga ik zeker nog vaak gebruiken, veel te leuk!
Naast Moody Mauve gebruikte ik Fresh Freesia, een In Colorkleur van 2021-2023,
die zou er normaal gezien uitgaan, maar komt nu in de vaste kleurencollectie! 


Dit kaartje maakte ik met 2 sets die er helaas ook uitgaan,
de fijne achtergrond stanste ik met de Potted Succulentdies, 
ook de Butterfly dies en de stempels Butterfly Brilliance verdwijnen uit de collectie van SU,
maar die doe ik nooit weg denk ik.
De tekststempel komt uit een nieuwe set 'Een rondje gelukwensen',
mooie Nederlandse teksten, toch nog altijd leuker dan Engelse...
Het label komt uit een nieuwe set Cheerful Daisies, ook verkrijgbaar vanaf 2 mei.

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de uitlopende online-catalogi.
Vanaf 2 mei kan je de nieuwe jaarcatalogus ook online bekijken.

 


 

Reacties

  1. Leuk met die tekstballonnen. Gebruik ze nog maar vaker. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie bonus-kaartjes in de KKT kleurtjes, heel tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig babbel kaartje en de vlinderkaart zo mooi die fragiele stans 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaartjes Nancy, had meer kaartjes verwacht met de nieuwe kleur mauve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit zijn mooie kaartjes hoor Nancy. Ben je gaan volgen want ik vind de SU spulletjes wel mooi! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh.... deze zijn ook prachtig! Wat een fijne stans is dat op die onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze kaarten zijn mooi, Nancy! Je bent wel heel lekker op dreef geweest met deze kleurtjes, op 2 blogs zelfs!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday