Toffe post en verjaardagskaartje

 Gisteren SUperleuke post ontvangen,
de grote bruine doos...
Nieuwe spulletjes van SU...

Ik had op 4 april een bestelling gedaan bij SU,
als demo kunnen wij een aantal spulletjes uit de nieuwe catalogus die in mei verschijnt pre-orderen,



Op de foto zie je 2 nieuwe sets, eentje met Nederlandse teksten met de bijhorende cirkelpons 
en een bloemenset (papier, stempels, dies), want daarvan kan je er niet genoeg hebben toch ? 😃
Daarnaast heel veel basismateriaal: de nieuwe In Colorkleuren voor de komende 2 jaar, 
hiervan inkt en papier,

en ook de inkt en het papier van de nieuwe kleuren van de gewone kleurenseries,
want ook daarin zijn heel wat wijzigingen.

Ik wou natuurlijk snel even een kaartje maken, eens een paar spulletjes uittesten,
en ik maakte dit verjaardagskaartje, enkel met materialen uit het pakket. 



Het was mooier geweest met de hartjes van de bloemen in een wat donkerder geel,
tov het gestreepte dessinpapier uit de set,
maar het was tof om te proberen, de inkt Lemon Lolly lag beneden, de donkerder gele boven...
Ik vind de nieuwe kleur Wild Wheat waarmee ik de bloemen stempelde zeker leuk,
en dat paste dan wel perfect bij het papier...

Dit zijn de aangepaste kleurenfamilies voor de komende jaren:


Morgen ben ik er weer met een kaartje met materialen die nu in de uitloop
en uitverkoop zijn, sommige met grote kortingen !



Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je  de nieuwe jaarcatalogus?
Die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de uitlopende online-catalogi.

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday