Vaarwel In Colors 2021-2023...

 Vandaag de laatste kaartjes met nog een aantal uitloopartikelen,
vanaf volgende week zijn de nieuwe spulletjes aan de beurt
want vanaf dinsdag 2 mei komt de nieuwe catalogus online.

De In Colorkleuren van 2021-2023 verdwijnen uit het aanbod. 
Van die 5 kleuren gebruikte ik het Fresh Freesia vaak (en die komt nu in de 'vaste collectie'),
 de 2 groentinten Evening Evergreen en Soft Succulent heel veel. 
Het Pale Papaya en Polished Pink bleven wat in de vergeethoek...
Die mogen vandaag eens in de hoofdrol,
zelfs in 2 kaartjes !

Als eerste een funfoldkaartje.



De mooie stempels zijn uit de set Cottage Rose,
hierbij zat heel mooi dessinpapier dat ik al vaak gebruikte,
maar eigenlijk is het in deze kleur ook wel heel mooi!
Achter de bloem een mooie stans van de Painted Labels,
zo jammer dat die er uit gaan maar ik hou ze hoor!



Mijn 2de kaartje met 3 kleuren papier uit dezelfde reeks,
maar een totaal ander kaartje...
De olijke Party Puffin is op weg naar een verjaardagsfeestje...



Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de uitlopende online-catalogi.
Vanaf 2 mei kan je de nieuwe jaarcatalogus ook online bekijken.

 


 



Reacties

  1. Leuke kaarten, de eerste is heel sjiek en de tweede grappig, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday