Birthday Wishes

 Mijn derde kaartje deze week 
als kennismaking met de nieuwe In Colors-kleuren.
Hier heb je ze nog eens op een rijtje:

Voor deze kaart gebruikte ik alle kleuren,
maar Boho Blue springt natuurlijk het meest in het oog.
Ik ben er nog niet uit of dit nu mijn lievelingskleur is of Copper Clay,
hoewel ik Wild Wheat ook heel tof vind...

Gebruikte materialen:
2023-2025 In Color DSP
Cardstock: Boho Blue
Plakparels : de 5 nieuwe kleuren
Stempels: Blij en Bloemrijk
Irresistible Blooms Dies
Alphabet à la Mode
Frame: Sending dies 
Tekststempel: Sending Love

Ik liet me inspireren door de schets van Try Stampin' on Tuesday

Wat vind jij de mooiste kleur van de 5 ?
Als je deze maand een bestelling doet via mij,
dan bezorg ik je een minikleurenwaaiertje met de 5 nieuwe In Color-kleuren.

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.


Reacties

  1. mooi kaartje is het zo geworden
    grtjs,amrtina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje.
    Je gebruikte er een leuke sketch voor.
    Mauve vind ik mooi, ik had nog nooit van deze kleur gehoord, maar vind het een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday