Dit is jouw dag

 Een nieuwe week, een nieuw product in de kijker,
deze week het DSP Fresh as a Daisy.
Op de ene kant van het DSP staan telkens geschilderde bloemen,
de achterkant is redelijk 'effen', wat leuk te combineren valt.

Bij de Liftchallenge is er momenteel een leuke opdracht: 

Maak een kaart met een achtergrond in verschillende kleurvlakken
of design papier met een zwart/wit afbeelding als focal point. 

Ik maakte deze liftkaart:


De toffe bloem kocht ik onlangs, de bijpassende stans had ik al,
want die zit bij de set met de 'scalloped' rechthoeken.

Dit is de inspiratiekaart van de liftchallenge:



Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.


Reacties

  1. Hele mooie stempel, perfect voor deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk papier en een prachtige bloem als blikvanger op jouw versie van de liftkaart! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Nancy! Leuke papiertjes en stempel heb je gekozen. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday