Funfold

Elke maand organiseren Yvonne en haar SU-per Team (waar ik deel van mag uitmaken)
een challenge, deze keer een leuke funfoldkaart.

Dit is mijn kaartje voor de challenge:


Ik gebruikte de nieuwe set Cheerful Daisies
in combinatie met het papier Favored Flowers uit de voorbije SAB-periode.
Ik heb al veel bloemenmalletjes en -stempels,
maar vond deze met die laagjes wel een leuke aanvulling op mijn 'verzameling' ...



Een gestempeld bloemetje op de binnenkant.
Nog geen tekststempel, 
dat doe ik dan wel als ik weet naar wie het kaartje verstuurd wordt.

Dit is de beschrijving:




Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday