Sending Birthday Wishes

 Ook vandaag een kaartje met het mooie dessinpapier Fresh as a Daisy,
aan de ene kant van het papier diverse bloemenmotiefjes,
aan de achterkant 'effen' kleurvlakken.

Ik maakte een Z-foldkaartje
met dessinpapier in de kleuren Moody Mauve en Wild Wheat :

Gebruikte materialen:
DSP Fresh as a Daisy
Cheerful Daisies dies
Sending Love stamps & Sending dies
Inkt Moody Mauve
Cardstock Basic White


Op de achterkant nog een gestanste bloem,
voor wat kleurcontrast heb ik met een blending brush
 wat Moody Mauve aangebracht achter de bloem.

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS 


In juni is er een leuke actie voor wie dessinpapier wil kopen bij Stampin Up!
Wil je meer info of papier of iets anders bestellen, stuur gerust een mailtje.


Reacties

  1. Leuk model en wat mooi is dat toch altijd bij SU dat alles goed bij elkaar past.
    Ik vind het een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday