Happy Birthday

Deze week een reeks kaartjes met het mooie papier Inked Botanicals,
die vielen me onmiddellijk op in de nieuwe catalogus,
maar ook ik moet keuzes maken natuurlijk...
Maar nu heb ik snel dit papier besteld,
15 % korting op dit (en heel wat ander dessinpapier) is mooi meegenomen !

Mijn eerste kaartje is een combinatie van het papier
en de bijhorende stempelset Inked & Tiled.
De rechthoeken en cirkel zijn gestanst met de Radiating Stitched Dies (Online Only),
zo mooi met het streepjesmotief rondom.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS 



In juni is er een leuke actie voor wie dessinpapier wil kopen bij Stampin Up!
15 % korting op heel veel dessinpapier
 (klik op de foto's hieronder om de papiertjes duidelijker te zien)!
Wil je meer info of papier of iets anders bestellen, stuur gerust een mailtje.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday