At every turn of life may you find adventure

 Gisteren kreeg ik mijn 'bruine doos' van Stampin' Up binnen,
en hoe moe ik ook was na een drukke werkdag, 
ik wou toch nog even spelen met mijn nieuwe speelgoedjes...

Mijn dessinpapier Bright & Beautiful lag nog op tafel,
en als stempelset koos ik voor Fun on Wheels,
deze set vond mijn man zo mooi
dat ik die dan ook nog maar bij mijn bestelling gedaan heb.

Gebruikte materialen:
DSP Bright & Beautiful
CS Lemon Lolly & Basic White
Fun on Wheels stamps
Radiating Stitches dies (online only)
Sports Events Dies (ret)
Cirkelpons 2"
Layering Circles (ret)
Adh. backed solid gems  (161300)
Inkt: Lost Lagoon & Pretty Peacock
Baker's twine

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Vanaf  vorige donderdag is er ene leuke actie bij Stampin' Up:
Bij aankoop van 60 euro (of een veelvoud)
ontvang je een kortingcode van 6 euro (of een veelvoud)
om in augustus te besteden.
Omdat ik in juli jarig ben,
mag je van mij nog een extra kleurrijk presentje verwachten
als je bij mij minstens voor 60 euro bestelt
(alle 12 velletjes papier uit de set Bright and Beautiful).

Wil je dat ik iets bestel voor jou,
wil je informatie over een product of over het organiseren van een workshop,
mail me dan gerust.









Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday