BIrthday Wishes

Altijd leuk om te spelen met een stempelset en de bijpassende snijmallen,
deze week staat de bundel Beauty of the Deep hier in de kijker.

Ik zag onlangs een kaart waarbij heel wat laagjes gescheurd cardstock op mekaar geplakt werden
en dan op vorm gesneden,
ik heb dit hier ook eens geprobeerd, maar met 3 kleurtjes
wel een leuk effect...

Gebruikte materialen:
Cardstock: Very Vanilla, Pool Party, Lost Lagoon, Pecan Pie
Inkt: Pecan Pie, Lost Lagoon
Beauty of the Deep
Sending Love stamps
Faux Sea Glass Shapes


Ook de binnenkant van de kaart verdient een mooi detail...

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Vanaf  vorige donderdag is er ene leuke actie bij Stampin' Up:
Bij aankoop van 60 euro (of een veelvoud)
ontvang je een kortingcode van 6 euro (of een veelvoud)
om in augustus te besteden.
Omdat ik in juli jarig ben,
mag je van mij nog een extra kleurrijk presentje verwachten
als je bij mij minstens voor 60 euro bestelt
(alle 12 velletjes papier uit de set Bright and Beautiful).

Wil je dat ik iets bestel voor jou,
wil je informatie over een product of over het organiseren van een workshop,
mail me dan gerust.









Reacties

  1. Toffe kaart Nancy, heel leuk met die gescheurde laagjes.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday