Let's Celebrate

 Een tijdje geleden had ik een pakket kaarten en enveloppes 
'Memories and More' besteld uit de reeks Bright and Beautiful.
Hiermee heb ik een vrolijk verjaardagskaartje gemaakt voor een Sweet 16 Girl...

Ook hier weer wat basismallen gebruikt,
de banner en de randstansen die ook heel handig zijn voor een extraatje.
De schets vond ik bij Try Stampin' On Tuesday.

Gebruikte materialen:
Bright & Beautiful Memories & More kaarten en enveloppes 
Bright & Beautiful Memories & More kaartjes
Nested Essential Dies
Borders en banner: Gorgeously Made dies
Alphabet à la Mode
Sending love stamps
Inkt: Berry Burst
lint: lemon lime twist
milky dots (ret)

De bijpassende enveloppe:


De schets:

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Vanaf  vorige donderdag is er ene leuke actie bij Stampin' Up:
Bij aankoop van 60 euro (of een veelvoud)
ontvang je een kortingcode van 6 euro (of een veelvoud)
om in augustus te besteden.
Omdat ik in juli jarig was,
mag je van mij nog een extra kleurrijk presentje verwachten
als je bij mij minstens voor 60 euro bestelt
(alle 12 velletjes papier uit de set Bright and Beautiful).

Wil je dat ik iets bestel voor jou,
wil je informatie over een product of over het organiseren van een workshop,
mail me dan gerust.






Reacties

  1. Wat een leuke en feestelijke kaart heb je er zo van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nancy, what a perfect birthday card for your 16 year old! Lovely colors and a great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch!! Thank you for sharing your card and creativity with us!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG, love that notebook diecut!
    Thanks so much for playing with us at TSOT (Try Stampin' On Tuesday!) this week!

    -- Dalis (stamprgrl)
    http://stamprgrl.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday