Look at you go

 Deze week wou ik wat basismallen in de kijker zetten,
sommige blijven echt constant op mijn tafel liggen,
een gestanste rechthoek met een klein motiefje in
is meestal toch leuker dan een gewone ?

Voor mijn kaartje van vandaag combineerde ik 3 challenges,
een schets, kleuren en een thema...
Ik hoop het kaartje snel te kunnen gebruiken,
onze jongste is op zoek naar werk,
hij moet volgend schooljaar enkel nog zijn eindwerk afwerken,
dit kaartje vind ik wel toepasselijk...



Gebruikte materialen:
DSP Bright & Beautiful
CS Lemon Lime Twist en Magenta Madness (ret)
Fun on Wheels: stempels en snijmallen
Radiating Stitches dies (online only)
Stylish Shapes dies

  


Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Vanaf  vorige donderdag is er ene leuke actie bij Stampin' Up:
Bij aankoop van 60 euro (of een veelvoud)
ontvang je een kortingcode van 6 euro (of een veelvoud)
om in augustus te besteden.
Omdat ik in juli jarig ben,
mag je van mij nog een extra kleurrijk presentje verwachten
als je bij mij minstens voor 60 euro bestelt
(alle 12 velletjes papier uit de set Bright and Beautiful).

Wil je dat ik iets bestel voor jou,
wil je informatie over een product of over het organiseren van een workshop,
mail me dan gerust.






Reacties

  1. Such a fun card! Love the sentiments!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely card! I love all the layers and textures. Thank you for playing along with us on TGIF Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card Nancy. Great use of the sketch and colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your fun bicycle and the detail on those panels. Thanks for playing along with my sketch challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Nancy! Love all of the fabulous texture. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met leuke materialen heb je gemaakt Nancy. Ik vind die radiating stitches dies erg leuk , geeft net wat extra's.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute and encouraging card, Nancy! Love how you used the colors! Thanks so much for playing along with us the week at the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday