Hello Friend

 Vandaag nog een kaartje waarvoor ik de nieuwe stencils gebruikt heb.
Deze keer dus de 'Pied de Poule'.


Ik kleurde met een blendingborstel doorheen het stencil 
(Abundant Beauty Decorative Masks) 
met Pretty Peacock op Very Vanilla-cardstock,
de inkt heb ik ongelijk verdeeld voor een speelser effect.
Op een kleiner kaartje bracht ik ook hier en daar nog wat 'kippepootjes' aan,
en stempelde met Lost Lagoon de blaadjesstempel uit Inked & Tiled.
De tekststempel (Biggest Wish) stempelde ik met Lost Lagoon en Pretty Peacock.
(Basiskaart en mat: Pretty Peacock)

Ik start binnenkort met een nieuwsbrief 
met nieuwtjes over wat reilt en zeilt binnen Stampin' Up!

Geïnteresseerd? 
Je kan je aanmelden door in de zijbalk links je gegevens in te vullen bij 'nieuwsbrief ontvangen', 
gewoon je naam, mailadres invullen
en dan ontvang je nu en dan wat nieuwtjes.

Eén van de inschrijvers krijgt de kaart van eergisteren toegestuurd.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe najaarscatalogus
en ook de catalogus van de Nederlandstalige sets.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday