Sending you a handmade hug

 Deze week geen kerstkaartjes,
maar een reeks 'zomaar-een-kaartje'-kaartjes,
papieren knuffels...

Voor dit kaartje baseerde ik me op een schets- en kleurenchallenge.


Gebruikte materialen:
CS: Pumpkin Pie, Calypso Coral, Sweet Sorbet, Old Olive, Pretty Peacock & Very Vanilla
Vellum
Dimensional Strips
Stylish Shapes Dies
Meadow Dies
achtergrond stempels: Quiet Meadow
Tekststempel: Crafting with you


Ik zag bij Yvonne Spikmans - van Bruggen al vaker de floating-paper-strip-techniek voorbijkomen,
en heb dit ook eens toegepast voor deze kaart.
Meestal werkt men hiervoor op micca, ik heb vellum gebruikt.

Werkwijze:
Snij je papier (cardstock of dessinpapier) in reepjes,
ik heb hier voor allemaal dezelfde breedte gebruikt.
Plak deze op het micca of vellum.
Snijd uit met een cirkelmal.
Ik gebruikte hier de Stylish Shapes dies, ik vind die tof met het stipjesrandje.
Deze cirkel-met-streepjes plak je dan met dimensionals op je basiskaart,
waardoor het geheel lijkt te zweven...

Onder de cirkel stempelde ik hier met een paar kleuren inkt wat stukjes tekst,
het plantensilhouet stanste ik ook uit Pretty Peacock om in het kleurenpalet te blijven.


  

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe najaarscatalogus
en ook de catalogus van de Nederlandstalige sets.




Reacties

  1. Mooie Nancy, dank voor de uitleg!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat mooi, deze sketch, gemaakt met die strookjes, ga ik opslaan.
    Wat een mooie kaart is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday