Happy Christmas Wishes

Deze stempelset stond op mijn 'twijfellijstje', 
iets van, koop ik em of koop ik em niet...
Hij gaat uit de collectie van Stampin' Up,
dus toch maar gekocht, want ik weet dat ik er anders later spijt van zal hebben...


Gebruikte materialen
Merry Bold and Bright dsp 169145
3D-embossingmallen basisstructuur (Online Only) 161598
Festive & Fun 162078
Decled circles 162286
Lint 161318

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende najaarscatalogus.

Vanaf deze week zijn heel wat artikelen uit de najaarscatalogus in uitverkoop.
Wil je weten welke?
Geef gerust een seintje, dan mail ik je de lijsten door.






 


Reacties

  1. Een leuk stempeltje en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!!
    Awesome!!! Really great
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook gaaf Nancy....wat een leuke digi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday