Een heel gelukkige verjaardag !

Ik vond de sketch van Atlantic Hearts weer een hele leuke,
en met een aantal van de materialen die ik ook voor mijn kaartje van gisteren gebruikte,
maakte ik dit verjaardagskaartje.



Heel mooie Nederlandstalige teksten in de set Vol Verrassingen,
ben ik heel blij mee!

Om de postzegels een wit randje te geven stanste ik de postzegels uit Basic White.
Uit een restje vellum (*) stanste ik iets kleiner vierkantjes.
Als je het negatief dan op je uitgestanste postzegel legt,
kan je dit netjes positioneren
en met een blendingbrush heb ik de kleine postzegels gekleurd in Petal Pink en Pool Part.
Klein truukje, mooi effect...

(*) Ik gebruik vellum, dat stanst makkelijker dan micca.


Gebruikte materialen:
Cardstock: Basic White, Blueberry Brushel, Fresh Freesia en Pool Party
Vellum 157764 (in uitverkoop nu)
Timeworn Type 3D Embossingfolder 156505
Stempels: Vol Verrassingen 163981
Perennial Postage Dies 162607
Layering squares (ret)
Hartjes:Thoughtful Moments dies 162927
inkt: Blueberry Brushel, Fresh Freesia, Petal Pink en Pool Party

Dit was de schets:



 Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus








 

Reacties

  1. Lovely card with gorgeous embossing AND thank you for that sweet shading trick - how smart! Thank you so much for joining the challenge at Atlantic Hearts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty, I love the birthday cakes! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday